lördag, maj 22, 2010

Rampyssel medan Iprenet verkar

Jag är tydligen inte i toppform idag. Tycks ha fått nån bacill som har satt sig överallt i kroppen. Ändå vill jag nog ta mig ut en sväng i solen, en liten i alla fall. Så medan jag låter Iprenet verka pysslar jag ihop en fotoram. Det har visat sig att jag gör just det när jag inte har nåt bättre för mig, pysslar ihop fotoramar. Just den här skall föreställa en grön metallic/hammarlack-platta med flänsar man viker över fotot.







[Bilderna tog jag från "White Slaves of Chinatown", en svartvit historia från mitt födelseår, 1964]
---
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

4 kommentarer:

Stefan Jansson sa...

Krya på dig. Jag har just spenderat ett par timmar bland kor och grisar, vilket alltid är kul.

stationsvakt@gmail.com sa...

Steffe: Tack. De där grisarna, är inte de rätt sviniga? :-D

PaljettenQ sa...

Fin ram !

stationsvakt@gmail.com sa...

pq: Tack. :-)