torsdag, september 16, 2010

Gumshornsgatan och skyltar

Gumshornsgatan är en liten gatsnutt. Vad som är intressant med den, i alla fall tycker jag det, är att husen verkar vara lite ihopbyggda med varandra nedtill - med garage och liknande. Om det var så från början när husen var nya vet jag inte, eller om det har tillkommit med tiden, men snyggt är det ändå, tycker jag.





Det blev ett par skyltar också. Inte några jättesnygga, men dock skyltar.



---
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

3 kommentarer:

Elisabet. sa...

Ja, snyggt vet jag inte om jag tycker att det är, men annorlunda .-)

Det kanske är finare i verkligheten.

Så lugnt det är i bloggvärlden just nu. Tycker jag.

Anonym sa...

Pircells verkar ha en mycket grafisk och strikt förhållning till det där med skönhet.

stationsvakt@gmail.com sa...

Elisabet: Det kanske är lugnet före stormen kring valet.

PQ: Man får hoppas att skyltmakaren inte är samma som den som håller på med själva skönheten.