lördag, juli 30, 2011

Jonna

Min blogg går lite på halvfart just nu. En del av det jag kanske borde ha skrivit här hamnar numera på facebook, och ännu mera numera på Google+. Men det är inga viktigheter du eventuella läsare går miste om, utan mest jox. Fotandet tar en del av min uppmärksamhet också. Så det går som sagt lite på halvfart. Då passar det bra att en nyfunnen nätbekantskap får gästblogga lite här, och på det viset hålla bloggen varm. Jonna heter hon, och här är hennes första post.
Helt vanlig torsdagskväll som spenderades med allmänt kringströvande innanför tullarna. Här är några iakttagelser kring Strömbron,
folke-strömbron-klippt
olagligheter-strömbron-klippt
Detta är samma dag som jag skjutsade en arbetskollega från jobbet ut till busshållplatsen. Vi blev stannad av polisen, det är tydligen olagligt att skjutsa på cykel. De här två såg så lyckliga och harmlösa ut, har svårt att se det farliga i att skjutsa, när cyklar med bara en rumpa på far fram som skjutna ur kanoner.
spindel-strömbron-klippt
/Jonna

3 kommentarer:

Mrs Li sa...

Fint! Kul att du lånar ut bloggen lite :)

stationsvakt@gmail.com sa...

Mrs Li: Jag gör faktiskt det. Why not, liksom. :)

Anonym sa...

Jonna knäcker