måndag, maj 07, 2012

Många miner på kort tid

Det var partiledardebatt igår. Om hur de skötte sig kan man läsa i: Ab, Exp, DN och SvD. En som jag själv tycker skötte sig bra var Centerns Annie Lööf - bra eftersom hon inte psykopatlog hela tiden. Hon brukar ju göra det. Jag ger mig fasen på att hon var tillsagd att tona ner smajlandet en aning.

Fast vid ett par ställen lyste nån slags maniskhet igenom ändå (och jag menar inte maniskhet på ett dissande sätt utan konstaterar bara att hon ofta har ett knasigt minspel). Jag ska visa ett exempel. Jag kollade in partiledardebattens andra del på svt play vid pass 30.42 och tog några print-screenar där och gjorde (med gickr) en animation. Alla dessa miner bjöd Annie på under endast två sekunder.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dagens gåta: Vad är det för skillnad på en partiledardebatt?

http://bit.ly/IBeiMq

Aud Djupaudga sa...

Huhuhu. Annie får mig att vilja slå mig själv hårt i huvudet. Tänk er en storflinande Annie vid avtryckaren till BOMBEN! Hejsan hoppsan lixom.

stationsvakt@gmail.com sa...

Haha. :)