tisdag, januari 03, 2006

Idag sprudlar det inte

En riktig egogrej det här bloggandet egentligen. Jovisst, man kan gömma sig bakom - jag skriver för att få ur mig saker, för att jag mår bra av det, för att lätta på trycket - och sånt. Men då kunde man ju faktiskt slänga posterna när de var skrivna, och det är ju sällan man gör (typ aldrig i mitt fall). Lika bra att erkänna det, eller hur - att man skriver för att
bli sedd

Idag har jag varken något jag behöver få ur mig (senare kanske jag gör ett toalettbesök) och heller inget att berätta. Det är möjligt att jag framåt dagen vill berätta något. Det är möjligt att jag snubblar över nåt på nätet jag vill dela med mig av. Men inte just nu.

Det är lustigt det där, att vissa dagar så riktigt sprudlar det om pekfingrarna, och att andra dagar sprudlar det inte. Igår tror jag att det sprudlade lite, men inte idag. Nu talar jag i och för sig emot mig själv lite, eftersom jag plitar ner detta. Det kanske är så att vara bloggare är att vara inkonsekvent.

Inga kommentarer: