onsdag, april 12, 2006

Bildbevis: stationsvakt suger på jättebröst

Ja, vaddå? Även jag måste ju få lägga upp en skandalrubrik ibland. Dessutom stämmer rubriken med den här bilden.



Det är så att
konstnärinnan Gagga har döpt en tämligen nyfödd kalv efter mig: stationsvakt. Jag är otroligt hedrad, och jag förbereder mig redan på rubriken som måste komma så småningom: stationsvakt - avrättad, slaktad och uppäten. Jag hoppas dock att det är han, och inte jag, som det kommer att handla om då.
---
Andra bloggar om: , ,

7 kommentarer:

Ilva sa...

Jag hoppas att du inser att jag ar din storsta storasyster, kolla in den vackraste av kvigkalvarna-det ar Ilva! Forst och bast! jojo

Vi på Kantarellen sa...

Asch, bry dig inte om Ilva. Titta istället på den snygga blonda nummer två... Mamsan alltså!

Ilva sa...

MUMSAN heter hon och ar inte ens skuggan av Ilva, dessutom ar det ilva som ar ledaren och det har hon den dar svart att ta!

Gagga sa...

Lille Stationsvakt är i varje fall den ende därute som man får krama om.

Anonym sa...

ilva/mamselemamsen: Mu!

gagga: Eller hur! :-)

crrly sa...

"honom och inte mig" ;)

Sorry. Var tvungen.

Anonym sa...

crrly: Äsch, jag tyckte min variant lät helt okej.