fredag, oktober 19, 2007

Nyttigheter

Andra bloggar om: , ,
---
Näe, alla har faktiskt inte lika många zip och unzip-program i datorn som du och jag. Alla vet inte ens vad det är. Då kanske en online-uppöppnare kan vara bra att spara adressen till. Verkar vara under utveckling än så länge, men jag testade att öppna en zip-fil och det funkade: Wobzip.

På tal om nyttigheter man kan behöva - om man har en mobil som är snäppet bättre än min (som verkligen är den äldsta och sämsta) - så finns ju Mobilize.se. Senast i Mobilize-familjen är "Snabb video/DVD-info med trailers i mobilen".

12 kommentarer:

Maria sa...

På tal om riktiga NYTTIGHETER Johnny: Det är helg snart!!!

stationsvakt@gmail.com sa...

Maria: Det är väl inte så nyttigt. Tvärtom faktiskt. Jag kommer att ligga på soffan och låta lägenheten bli mer och mer ostädad. Och se disken växa också. :-(

Maria sa...

Jaaa guuud vad härrrligt!!!

stationsvakt@gmail.com sa...

Jag är glad över att du är på gott humör.

Maria sa...

Jag med, trots allt... det har varit en shitty week (vi måste friställa folk på jobbet!)

stationsvakt@gmail.com sa...

Maria: Hoppas du får vara kvar. Jag vill inte vara vän med nån arbetslösing. :-D

Maria sa...

Nope, jag sitter säkert! Men då ligger jag ju naturligtvis med högste chefen!

Maria sa...

... eller inte!

stationsvakt@gmail.com sa...

maria: Tja .. du är väl statsanställd ... och då är ju högsta chefen Reinfeldt.

Maria sa...

Åååh guuud vad härrrligt!

Maria sa...

... fast inte!

stationsvakt@gmail.com sa...

Nöj dig inte med underhuggare.