onsdag, januari 02, 2008

Jobbigt och trevligt

Mapparna i Google Reader fylls upp till bredden så fort man inte är där och håller koll på dem. Sedär - ett exempel på en grej som är både jobbig och trevlig. Här följer några till exempel.

Alla säger "God fortsättning" hela tiden. Antagligen är jag speciellt utsatt, eftersom det passerar hundratals människor förbi mig idag, och alla säger samma sak. Trevligt, förvisso, men ganska jobbigt.

Ett tredje exempel hittar jag inne på PCL Linkdump. En YouTube-video med "The Cryin' Shames". Musiken är trevlig att lyssna på, men deras frisyrer är jäkligt jobbiga att se på.

Enkäter är jobbiga, men resultatet av dem är ofta trevligt att läsa. Därför bör du genast gå till Media Culpa och fylla i enkäten BloggSverige 3.

Människor kan vara både jobbiga och trevliga också. Om jag ska försöka mig på en liten analys av mig själv, utan att vara varken för snäll eller för kritisk, så är jag faktiskt just en sån.
---
Läs även andra bloggares åsikter om ,