onsdag, januari 09, 2008

Phhhah!

För andra eller tredje - jag minns inte - natten i rad hade jag sömnproblem. Trött som en lus när jag kom hem från jobbet. Somnade framför Simpsons. Trött, trött. Gick och lade mig. Lyssnade på ljudbok en stund. Släckte.

Antagligen somnade jag till lite, men vaknade i en slags panik. Jag tror jag fick typ sömnapné, eller nåt: "Phhhah! ... Phhhhah!" Ungefär så lät det när jag kippade. Blev lite (eller möjligen mycket) orolig och trodde att jag skulle dö. Läste lite bok.

Somnade väl nån timme därpå, men då var klockan närmare dagen efter än dagen före, och det var strax dags att jobba. Nu sitter jag på jobbet, och känner mig ungefär lika pigg som Uffe Larsson ser ut.

Uffe Larsson ser rätt trött ut.
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: