tisdag, maj 23, 2006

Bloggnamn

Om vi tänker oss att jag skrev min blogg på engelska (eller om jag var så fånig att jag skrev på svenska men ville ha ett engelskt namn på min blogg), och om vi tänker oss att jag hade så dålig fantasi att jag inte kom på vad bloggen skulle heta - då kanske nåt av dessa skulle vara nåt:

Johnnys Logger, Johnnys Dreams, Johnnys Junction, Johnnys Hole (!), Johnnys Eclipse, Johnnys Genius, Johnnys Planet, Johnnys Coma, Johnny Perversions ...

Ja, det var ju några tips. Så har man lite dålig fantasi eller vet med sig att man är rätt fånig, då kan man skapa sitt bloggnamn på Blog Name Generator.

---
Andra bloggar om:

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ami Thrills
Ami Perversions
Ami Web
Ami Cookbook
Ami Anarchy
Ami Evolution
Ami Infinity
Ami Poison
Ami Cradle

Jag hade valt perversions. Lätt:)

Anonym sa...

Den var kul,, tack för tips!
Sprider den vidare hos mej åxå.

Anonym sa...

amishka: Då blir det alltså "Amishka's Perversions" från och med nu?

rita: Vad bra. :-)

Anonym sa...

*fniss* jag behövde ingen namngenerator för att vara fånig :D

Anonym sa...

Testa ditt namn på ryska,, den var riktigt kul!

Anonym sa...

Paula: Oj! Men ditt bloggnamn var ju mer ett uttryck kan man säga.

Rita: Jamen jag kan inte mitt namn på ryska.

ForestRidge sa...

-(eller om jag var så fånig att jag skrev på svenska men ville ha ett engelskt namn på min blogg)-

Ojojdå, man bockar o tackar.

Anonym sa...

forestridge: Engelska namn som betyder Skogås är naturligtvis inte fåniga. Woodcrest funkar till exempel.