tisdag, maj 23, 2006

Lill-Babs

knulla lill babs

Den skumma/optimistiska sökningen gav 236 träffar på Google. Hade han (jag utgår från att det är en han) sökt på "knulla lill-babs" istället hade jag sluppit honom som besökare, för det gav inga träffar alls. Men nu av någon anledning var jag träff nummer 5.

Vilken galning, tänkte jag - hur i hela huvudet kan någon vara så knasig att han tror att denna sökning skulle "ge något" - speciellt hos mig? Men det gjorde det. För bara ett halvår sedan skrev jag tydligen det här. Det hade jag förträngt.

---
Andra bloggar om: ,

9 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha.. Lillbabs..
Är inte Carola,(I know you love her :) )den nya Lillbabssan?

Anonym sa...

tatielle: Nja, jag tror Lill-babs bjöd mer på sig själv när det begav sig (dock kanske inte i den utsräckning sökaren önsketänkte).

CV sa...

Hoppsan, ja för att inte tala om hur många träffar du ska få nu när du använder det där runda ordet.
RS
kulturbloggen.com

Anonym sa...

Backfire ;)

http://www.callme.nm.ru/schild.swf?namee=Johnny

Anonym sa...

cv: He he!!

dawnlord: Ouch! Tack för den.

Anonym sa...

Men alltså... vad gör hon med högerhandens fingrar? Johnny??? Och försök nu inte lura i mig att hon spelar elgitarr.

Anonym sa...

hakke: Åh, egentligen var hon naken, och armen var längre in mot mitten av kroppen och längre ner. Jag photoshoppade för att vara snäll mot blogosfärens känsliga ögon.

Anonym sa...

Det var väl i och för sig inte konstigt att någon sökte på den ordkombinationen med hänsyn till alla rykten som florerat kring Lill-Babs i alla år. Och du har säkert rätt, Johnny, att hon har bjudit på sig själv - i alla bemärkelser - mer än de flesta. Men glöm inte att hon har njutit också, så alla paarter är väl nöjda!

Anonym sa...

bamar: Eller hur!