måndag, juni 19, 2006

The Ring 2 - Okej!

Videoaffären i skogås har verkligen blivit dålig. Jag vet inte om det är att den har blivit lite mindre sen de flyttade, och att de inte får plats med bra filmer, eller om de inte orkar bry sig eftersom folk ändå laddar ner. Nå, färre filmer att välja mellan har det blivit. Så känns det i alla fall.

Så det är inte längre så att man står där och tvekar mellan den där braiga filmen och den där. Man tar den som man kan tänka sig att se, typ. Igår blev det "The Ring 2".

Ettan var ingen höjdare, så förväntningarna var väl inte så höga. Dessutom hade jag hört att tvåan i stort sett är en kopia av ettan, och det stämmer nog i stort sett. Men den var faktiskt okej. All överaskningseffekt var ju naturligtvis borta, men det förstod jag ju. Men den var ingen plåga - den var okej! Faktiskt, ett utropstecken efter ordet okej, det förtjänar den.
---
Andra bloggar om: ,

3 kommentarer:

crrly sa...

Ettan gillade jag. Fast jag vill ju förstås se den japanska.

Anonym sa...

Se orginalet, hollywoods the ring-filmer or kopior på japseversioner. Japanerna kan göra horror...

Anonym sa...

crrly/Mickey: Jag tyckte faktiskt att Hollywood-Ring (ettan) var lika bra som japanska Ringu.