söndag, juni 18, 2006

Läget

Så varmt!
Så snabbt man börjar förbanna värmen, och så kvickt man minns hösten som en rätt förtjusande årstid egentligen.

Så tomt!
Så ekande enslig min blogg har varit idag. Man har inte besökt mig särskilt mycket. Bara rätt, för jag har själv inte varit hemma.

Så blodfyllt!
Så full av blod är tydligen jag, att tre myggor bestämde sig, nästan samtidigt, att tappa mig på varsin droppe. De lämnade varsin liten kliande kulle som kompensation.

Så varmt. Så tomt. Så blodfyllt. Det låter som en beskrivning av mitt huvud. Dessutom är jag trött. Men jag ska inte klaga.
---
Andra bloggar om:

7 kommentarer:

Anonym sa...

jag har varit här en sväng nu när jag är tillbaka men som sagt det är grymt varmt.....har ju suttit inne hela dagen jag

word verif: ztsoomt ( såtoomt ) ;)

Anonym sa...

el: Tack för besöket. :-)
Passande Word ver.

Anonym sa...

anne-maj: Jepp! Sån är jag. :-)

Anonym sa...

På sommaren sjunker ofta bloggläsandet. Är det fint väder har de annat att göra :). När semestrarna är slut och skolan börjar kommer nog allt att bli som vanligt igen Johnny.

Annica

Anonym sa...

annica: Jag vet att det är så. Jag själv läser betydligt färre bloggar. Man kan säga: Ju färre moln på himlen, desto färre bloggr läser man.

crrly sa...

Men jag fattar inte hur man kan klaga på värmen när den äääääntligen är här??!! Alla gör det, överallt, rätt tjatigt. Ta det lugnt, snart är det regnig midsommar, liksom.

Anonym sa...

crrly: Jo, idag(måndag) börjar midsommarvädret redan krypa fram.