torsdag, juli 06, 2006

Lite dans bara


---
Andra bloggar om:

7 kommentarer:

Anonym sa...

De dansar fint
De rör sig så härligt...
I like very much :)

mrdantefontana sa...

Så vackert.
Den där damen i den gyllene capen har det skoj.

Anonym sa...

Ett privat klipp från Tv4:s nyhetsredaktions personalfest på finlandsfärjan?

Jag kände inte igen Tone förrän tuttisen gled ur det lila linnet.

(Jag vet, jag har hakat upp mej på det där.)

Gagga sa...

Jag tror du har varit o filmat på våran älgfest. Kände igen de flesta, inklusive mig själv :)

Anonym sa...

mickey: Taget från en film som heter "The Cold" som jag tankade ner häromdagen. Man kan tro att det är 70-tal, men det är faktiskt 84.

mrdantefontana: Det där är det RIKTIGA livet.

salt: Ja, Tone hr gått dig på hjärnan. Det slutar med att du viker ut dig på bloggen, och sen ger dig själv sparken.

gagga: Ha ha, jag kan tänka mig.

Anonym sa...

om man inte visste vad "parningsdans" var innan så är det helt solklart nu. inte bara för orrar, tydligen.

Anonym sa...

anna: Nä, inte var det några panelhönor direkt.