söndag, april 08, 2007

Med laddade batterier i kameran

I en post två snäpp bakom denna, begav jag mig iväg till skyddsmurarna i Skogås. Tyvärr dog batterierna mitt i alltihopa. Idag var jag tillbaks igen, denna gång med 7st kräm i kameran.

Egentligen tillför den här filmen inget, och har man inget murintresse att tala om kan man hoppa över den. Men jag kände att jag ville dokumentera dem lite till.

Som vanligt - om det laddar segt: Starta filmen, pausa en stund och starta igen.


---
Andra bloggar om: ,
---
Här kan man läs om dessa murar och fort: Korvlinjen.

8 kommentarer:

Plastfarfar sa...

Jag hittade lite om dina skyddsmurar här. Namnet är i din smak, tror jag: Korvlinjen.

stationsvakt@gmail.com sa...

pf: Tack så mycket. Jag lade genast upp en länk.

josephzohn sa...

Tackar också för korvlinjeinfot, för som jag undrade vad det var för himla mur du hittat?, jag hittade inget när jag sökte.

Muren gör det enkelt att försvara Skogås ...

stationsvakt@gmail.com sa...

jos: Ja vi håller stånd, vi på fronten.

stationsvakt@gmail.com sa...

jos: Någon företagsam person som har gott om tid borde fixa någon med google maps och flickr med den där korvlinjen.

Anonym sa...

Ubuntu är så mycket snabbare...inga problem med att vänta här inte...bara tuta och köra...

Jäkligt snabbt.

Johnny: Kolla in google maps de har förenklat sin API...

Martin Klasch sa...

mmm... KORV!

stationsvakt@gmail.com sa...

bengt: Jobbigt ändå, för det finns ingen riktig karta att gå efter. Tack i alla fall.

p-e: På den tiden kunde de konsten att döpa faciliteter.