fredag, april 13, 2007

Utmaning: Ett självporträtt i Paint på 5 minuter

Jag läser på Bloggvärldsbloggen om en utmaning signerad "Singel, lycklig och andra lögner". Den riktar sig främst till anonyma bloggare, såna som inte vill visa upp sig på fotografi, men är alltför bra för att gå förbi även för oss andra.

Så här: Rita ett självporträtt i Paint (Mac har säkert något liknande, enkelt program, antar jag). Men det får ta högst fem minuter. Så här ser jag ut:



Jag är ganska nöjd med bilden. Jag hann med mycket på fem minuter. Inte någon speciellt smickrande bild, men jag tror jag "fångade" mig.
---
Andra bloggar om: ,

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha...
:-) Molly Ginger.

Hanna sa...

Det här var skoj. jag antar alltid dina rit-lekar.

stationsvakt@gmail.com sa...

Molly: Japp, sån e ja. .-)

stursk: Det blev ju värsta modeteckningen. :-)

Hanna sa...

Jag ser att du prickat in två tydliga sommar-trender. skjorta med axelklaffar samt fräsch blårandig slips med marint tema. tio sturskar av tio möjliga. :)

stationsvakt@gmail.com sa...

stursk: Min jobbuniform. :-)

schmut sa...

helt priceless. den vill jag också göra!

stationsvakt@gmail.com sa...

schmut: Snyggt, det blev.

Anonym sa...

Hehe, helt perfekt, jag kände igen dig direkt!

Anonym sa...

Vad tusan, det blev ju bra ju! : ) Nu får jag skämmas.