torsdag, september 06, 2007

Bättre

Andra bloggar om: , , ,
---
Jag har en lära på jobbet idag. Ingen tid för bloggande - utom när han är på dass. Slänger in en post lite snabbt.

Användbara saker som har blivit ännu mera användbara. Google Reader kör jag dagligen, och denna förbättring är riktigt bra. Windows Live Writer har jag funderat på att köra, men det har spruckit på bildimporten - hittills.

# Digital Inspiration: Windows Live Writer blir ännu bättre.
# Webbsnack: Google Reader blir ännu bättre.

6 kommentarer:

John Eje Thelin sa...

"En lära"? Whuh?

stationsvakt@gmail.com sa...

John: Ibland måste jag lära upp nya stjärnor på jobbet. Detta tar viktig bloggtid från mig. Vad säger facket om det tro? ;-)

Anonym sa...

Du kanske kan hjälpa din elev att ordna en egen blogg.

stationsvakt@gmail.com sa...

Ullah: Nä, idag är jag seriös och lär ut jobb istället.

stella sweden sa...

Funderar starkt på att ha annonser på min blogg, men hur ÄR det? Tjänar man något på det egentligen?

Gör ju allt (men inte ALLT) för att tjäna en peng ;)

stationsvakt@gmail.com sa...

StellaP: Tja, nån dollar om dan skulle du säkert kunna tjäna på google-annonser.