torsdag, februari 07, 2008

Inte noggrant

Innan Photoshop och liknande fanns var man tvungen att använda sax och lim. Men precis som fallet är med Photoshop kan man vara noggrann eller mindre noggrann. Man tycker ju att om man klippte och klistrade för en stor veckotidning, då skulle man vara noggrann.


ÖR: Linda Ronstadt, Magnus Uggla, Linda Haglund
NR: Rod Stewart, Debbie Harry, Bruce Boxleitner


Men noggrann har man inte varit. Okej, Bruce Boxleitner och Magnus Uggla ser ju hyfsat verkliga ut, men de andra ser ut som skit. Nu har jag sagt klart det jag ville ha sagt.
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Bilden här är (halvnoggrannt) klippt från klippdockor från veckorevyn (där man kan se hela bilderna).

7 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, snyggingen Bruce B. hade jag nästan glömt.

stationsvakt@gmail.com sa...

Ullah: Varsågod.

Leszek Bonikowski sa...

Bruce Boxleitner ser ut som Peter Jöback ju... men jag är född 1981 också, så mina referensramar kanske är något förkrympta...?

stationsvakt@gmail.com sa...

lesz: fan, du har ju rätt.

Anonym sa...

Peter J. är också söt.

Anonym sa...

Sök jobb! Dom behöver någon som dej.

stationsvakt@gmail.com sa...

ingemar: tack, men jag är trettio år för för sent ute. :-)