söndag, maj 18, 2008

Vad är kopplingen?

Då och då händer det att jag får ett mail om att någon har börjat prenumerera på mina filmer på youtube. Ofta är det spansktalande prenumeranter, vad det verkar, av nån anledning. Jag brukar kolla upp vad det är för några; kanske någon med likartade filmer/intressen? Det är det nästan aldrig (i de fallen de har egna filmer över huvud taget). Nu senast då, nyss: Någon gillar mina filmer - och typ sånt här:



Lite skumt faktiskt. Jag menar, vad är kopplingen?
(Jag har då inga såna filmer i min samling)
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

8 kommentarer:

Peace in mind sa...

Men herregud, man är en seriös bloggare som sitter med datorn i knäet, och kidsen bredvid...*fnissar lite rodnande*

Plastfarfar sa...

Ho ho. Du är YouTube-spammad.

Eller?

Hmm...

stationsvakt@gmail.com sa...

anna/pf: Det är det som är grejen. Jag tänker mig ju att om nån gillar mina filmer så är det den typen av filmer de gillar ... men tydligen gillar man mina filmer OCH rumpsnusk. Vilken skum simultanförmåga att gilla bägge sorterna samtidigt, liksom.

rigg sa...

Hmmm... Jag gjorde det där personlighetstestet på min blogg igen, jag är jag är Tänkare, strateg och visionär. Men sjutton... denna koppling går jag bet på!

Anonym sa...

Förresten, hade inte du en "riktig" film på gång, för hundra år sedan ungefär. Blev det något av den?

stationsvakt@gmail.com sa...

rigg: Eller hur. Inte är väl mitt undermedvetna så transparent. :-D

paradigm: Jag tänker fortfarande på't då och då. Mer har det inte blivit.

Mimmi sa...

Usch vad dom skäller!
Ligger månne hundarna i bakhåll? ;)

stationsvakt@gmail.com sa...

mimmi: Bakhåll var ordet. ;:-D