tisdag, juni 24, 2008

Slå ihjäl en kvart

Det här är några gamla sleazy pulp-tidningar från 50, 60 eller 70-talet. Vilket som, egentligen, för sleaze-eran pågick nog mellan 40-talet ända fram till mitten på 80-talet.

Halvnakna kvinnor, och kvinnor i underkläder.

Om man har riktigt tråkigt, eller vill känna sig kreativ utan att behöva anstränga sig, kan man roa sig med att sätta in oväntade bilder istället för originalen, i tidningarna. Jag gjorde så, tog bilder från regeringens hemsida (Foto: Pawel Flato), och bytte. Att jag tog just de bilderna har inget med att vara finurlig eller rolig att göra, utan som ett exempel bara.

Politiker.

Och du kan göra detsamma, om du inte har nåt bättre för dig. Byt bara ut det gröna fältet mot en valfri bild på dig själv eller nån annan, och vips så har du slagit ihjäl en kvart eller så.


---
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , Bilderna hittade här.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Semester verkat inte var nyttigt för dig.

stationsvakt@gmail.com sa...

gester: Nä. Jag är så förkyld så jag håller mig i stort sett inne just nu.

Pseudonaja sa...

Det är stiljte på jobbet idag. Jag slog ihjäl den där kvarten.
Länk

stationsvakt@gmail.com sa...

pseudo: vajert!

stella sweden sa...

Tänker slå ihjäl den där kvarten jag me!

stationsvakt@gmail.com sa...

stella: Aha .. va bra.