onsdag, oktober 08, 2008

Ett intressant misslyckande

Jag tog en hel hög foton inuti Berwaldhallen idag, tänkte att med photomerge så lär det ju bli en helt grym bild. Men det står klart att jag inte riktigt behärskar och förstår funktionen ordentligt, så bilden blev ett misslyckande. Antagligen var det för många liknande ytor inblandade. Men jag lägger upp bilden ändå, för det blev ett ganska intressant misslyckande.


Andra "photomergningar": 1, 2, 3, 4
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

8 kommentarer:

Martin Klasch sa...

Det blev som du säger ett mycket intressant misslyckande! En härlig Escher-iansk bild.

Översättarhelena sa...

Ja oj, man börjar genast fundera på om de skulle kunna ge en intressant dubbelkonsert där på något sätt!

John Eje Thelin sa...

Jag vet inte riktigt varför, men den var på nåt sätt lite obehaglig. Fascinerande, men obehaglig.

Anonym sa...

Håller med, den sortens dynamiskt konsertrum skulle vara idealiskt för Mahler och så.

jansson sa...

Mycket intressant bild, som sagt. Misslyckande? Nej, absolut inte.

stationsvakt@gmail.com sa...

p-e: Ja just det, Escher hette han. jag hade tänkt nämna det men glömde namnet.

ö-helena: Lite typ 50-tals double feature, liksom. :-)

john: Film, konsert och teatersalar - tomma - är alltid ganska läskiga. Jag har haft mardrömmar om såna.

magnus: Men knappast idealisk ljudmässigt kanske. :-)

jansson: Tack. Jag lyckades förresten sedan, fan vet hur.

Anonym sa...

Jag tycker det blev en mycket intressant bild!
Om du inte berättat att det handlade om merging, så kunde jag trott att bilden visade en alldeles ny, djärv, drogpåverkad konserthus-skapelse i ngn anonym (kanske asiatisk?) stad som bestämt sig för att sätta sitt Namn på Världskartan... ;-)

stationsvakt@gmail.com sa...

Ursula: Vem vet - det stället kanske finns nånstans.