söndag, december 28, 2008

Min blomma

Via DeepEdition hittade jag till ett ställe där man stoppar in sin URL varpå en graf skapas: Webpages as Graphs. Resultatet blir snyggt växtlikt organiskt, och allas "blommor" blir naturligtvis olika. Så här ser min ut.


What do the colors mean?
blue: for links (the A tag), red: for tables (TABLE, TR and TD tags), green: for the DIV tag, violet: for images (the IMG tag), yellow: for forms (FORM, INPUT, TEXTAREA, SELECT and OPTION tags), orange: for linebreaks and blockquotes (BR, P, and BLOCKQUOTE tags), black: the HTML tag, the root node, gray: all other tags

---
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag får bara upp en sorgligt grå ruta. Betyder det att jag knappast finns?

Men i så fall finns ingen, för det spelar ingen roll vilken url jag anger. Alla är lika gråa.

stationsvakt@gmail.com sa...

frk: Det har nog med java-inställningar eller nåt jox på din blogg att göra. Jag körde din adress, och här är din blomma.

Anonym sa...

Tacj för den! Den var riktigt vacker.

stationsvakt@gmail.com sa...

frk: Ja, den är finfin. :-)