torsdag, mars 26, 2009

Det var ett tag sedan; en kulturfyra

Det var länge sedan jag körde en kulturfyran.

1. Vilken bok läser du just nu?
Kejsarbiografier av Gajus Suetonius Tranquillus.
2. Vilken skiva lyssnar du på just nu eller lyssnar du mest på för tillfället?
King Arthur av Henry Purcell.
3. Vad är det roligaste du ser fram emot den närmaste tiden?
Att mitt felköpta Grovsnus ska ta slut, så att jag kan köpa en Kronan.
4. Vilken blogg läser du helst, just nu?
PhDiva.
---
Läs även andra bloggares åsikter om / även Lotten har 4:t.

1 kommentar:

Din vän sa...

Du har alltid nya intressant bloggtips.
Och om du har tid och lust finns det en alldeles ny Kulturfyra att svara på. Jag tror den kan vara intressant.
Glad Påsk önskar jag dig samtidigt.
Här hittar du nya Kulturfyran
http://kulturbloggen.com/?p=8515