tisdag, juni 23, 2009

18 av 40

Expressen skriver om att man kan ha olika personligheter som plockas fram efter behov, och till detta skrivna finns ett test man kan göra. Har du förresten märkt att tidningarna fylls med alltfler tester ju närmare sommaren vi kommer? Jag tycker mig ha märkt det. Nå, detta blev mitt resultat:
Du fick 18 rätt av 40 möjliga
I stort, ju lägre poäng desto närmare är du att vara en enda integrerad personlighet. De flesta får 10-30 poäng, vilket betyder att du har en sund mångfald av personligheter. Du har goda möjligheter att välja personlighet utifrån situationen.
Det säger mig ingenting, utom möjligen ett: "Jaha?". Fast det är inte Expressens fel, utan mitt morgonhumörs. Jag sov dåligt och dessutom tror jag att jag börjar bli krasslig. Så kan det vara, och just nu undrar jag varför i helskotta jag bloggar om det. Det skulle kunna vara sommarbloggtorkan som kryper sig på.
---
Läs även andra bloggares åsikter om ,

5 kommentarer:

Plastfarfar sa...

6 av 40:
En mycket låg poäng kan betyda två saker: antingen är du exceptionellt enhetlig, eller så kan inte den personlighet som gjorde testet se de andra personligheterna - och svarade bara för sig själv

stationsvakt@gmail.com sa...

pf: Jag skulle tippa på att med åren blir man mer och mer enhetlig.

Anonym sa...

Om man gör ett test för att se vilken personlighet man har - hur kan man då få "rätt"? Antyds det att de som har 40 rätt är bäst på något sätt?

Själv hade jag 12 rätt av 40. Jag tycker det är en bedrift eftersom det endast var 20 frågor...

Anonym sa...

2 av 40 och var exceptionellt enhetlig !?.Konstigt test utan ett riktigt svar på de besvarade frågorna där de istället hänvisade till hur andra svarat.Nåja , då var jag tydligen den jag trodde och bäst är kanske det då jag träffar på tillräckligt med många kluvna människor i mitt vårdyrke.

Spirit

stationsvakt@gmail.com sa...

mrarboc: ju fler personligheter man har desto fler sammanganfg kan man figurera i, och det är ju bra.

spirit: träffar man många kluvna kanske man instinktivt blir färre själv.