tisdag, november 24, 2009

Underlig bild

En artikel i nyheter 24 illustreras med sex bilder. Det är bild nummer ett jag hänger upp mig på. Den är konstig.

Varför har Sabuni konstiga glasögon på sig?
Är det djurskyddet i Värmland som står bakom henne, och vad gör han med armen?
Varför står de i nån konstig krimskrams-affär?

Men det är bara några detaljer. Hela bilden i sig utstrålar nån slags underlighet. Fast jag inte riktigt fattar varför kommer jag att tänka på filmen Fear and Loathing in Las Vegas.
---
Läs även andra bloggares åsikter om ,

7 kommentarer:

Daniel sa...

Fantastisk bild. Otroligt surrealistiskt. Dock är det Olle Schmidt som står i bakgrunden. Jag tror inte han är naturskyddet i Värmland.

Daniel sa...

*djurskyddet

stationsvakt@gmail.com sa...

Terra: Eller hur, visst är den surrealistisk på nåt vis.

Mian sa...

Mysko. Verkligen!
Lite kusligt...

stationsvakt@gmail.com sa...

Mian: Lite mardrömmig.

Ullah sa...

Hihi, vad kul hon ser ut!

stationsvakt@gmail.com sa...

Ullah: Ja de glasögonen var verkligen inte hennes grej. :-)