tisdag, mars 05, 2013

Färdig att hämtas kanske

För lite mer än en vecka sedan pajade min mobil. Jag lämnade in den på reparation, och har sedan dess kunnat följa dess öden och äventyr på nätet. Nu verkar den vara klar.

Inlämningsställe: Farstaplan 25
Telefon: Samsung I9100
Reparationsdetaljer: Byte av kretskort. Byte av externt kontaktdon. Uppdatering av mjukvara. Fabriksåterställning. Produkten fungerar utan anmärkning vid slutkontroll
Servicehistorik
2013-03-04 Produkten har skickats från Telenors serviceverkstad till din butik. 
2013-03-04 Din produkt har blivit hanterad och är avslutad av tekniker och väntar på att bli tillbakaskickad.
2013-02-28 Reparationen har börjat.
2013-02-26 Vi saknar reservdelar till produkten.
2013-02-26 Produkten är mottagen på Telenors serviceverkstad och väntar på service av en av våra tekniker.
2013-02-25 Produkten är skickad från butik till Telenors serviceverkstad.
2013-02-24 Produkten är inlämnad i butik och kommer att skickas till Telenors serviceverkstad.

Jaha, som jag ser det tog det en dag att transportera mobilen från inlämningsstället till serviceverkstaden, så om detta även gäller på tillbakavägen, ja då borde den finnas att hämtas idag. Dock, jag jobbar ju länge på dagarna, så idag blir det inte, men kanske i morgon för då ska jag till tandläkaren.

Känns bra, men inte så supertoppen som jag hade trott. Det tog 4-5 dar, sedan släppte abstinensen så smått. Samma tid, när jag tänker efter, som att göra sig av med ett kaffeberoende - några dar.

Inga kommentarer: