torsdag, oktober 12, 2006

Lite sånt där bara

Gick just igenom min Google Reader, och såg att Google Video har fått en "Advanced Video Search". Sedan, när jag hade spelat upp en film, såg jag att det kom upp "Send link to a friend" och Post to my blog" (Blogger, LiveJournal, MySpace och TypePad). Jag är inte inne på Google Video särskilt ofta, så det är möjligt att dessa grejor har funnits ett tag, men jag tror inte det.

Vidare har jag hittat att min blogg har Juice-värdet 4. Det handlar - antar jag, för jag orkar inte forska vidare - om hur pass det länkas till den egna bloggen.


BLOG JUICE CALCULATOR

---
Andra bloggar om:

5 kommentarer:

Anonym sa...

anne-maj: Betyder väl egentligen ... inget.

Plastfarfar sa...

0.2 och sju länkar! Vem straffar det?

Anonym sa...

p f: Å andra sidan är du väl ingen fanatisk länkjägare.

Plastfarfar sa...

Lite fåfäng är man allt...

Anonym sa...

plasfarfar: Hitta lite nya verktyg och grejor och sånt, det brukar vara ett bra sätt.