lördag, mars 17, 2007

Ett bildspel

Eftersom jag gjorde så mycket reklam för blip häromdagen skulle det kännas konstigt om jag inte använde det. Tyvärr hade jag ingen film att ta av, och dessutom verkar det för blåsigt ute för att filma.

Sån tur då, att jag hittade en massa 7sta pulp-omslag och såna grejor inne hos Martin Klasch. Jag gör ett bildspel, fick jag för mig. Hittade tidningar vars titlar alla hade Gay (i dess äldre betydelse) som prefix eller i namnet, och satte ihop dem med lite Carmen Miranda. Låt ladda med pausknappen intryckt en stund för bästa upplevelse.


---
Andra bloggar om: , ,

4 kommentarer:

lisa sa...

Helt underbar låt! Jag är glad att jag frångick mina icke-klicka-principer!

stationsvakt@gmail.com sa...

lisa; Såna knäppa principer ska man inte ha.

Martin Klasch sa...

Vilken gayety!! ;)

stationsvakt@gmail.com sa...

p-e: Vilken gayety?? ;)