tisdag, april 10, 2007

Ryggsmärta

Jag skuttade ju omkring bland gamla murar häromdagen. Halvägs in i filmen säger jag:
Aaah .. det är lite högt, möjligen ... (hopp) ... Aj, Jävlar!

Det gjorde ont i en sekund - i knäna, inte i ryggen. Men sedan dess har smärtan kommit krypande, och nu har den krupit färdigt. Den kröp upp till det röda krysset här bredvid, och där har den bitit sig fast. Fan, jag kan knappt sitta. Och ännu värre känns det när jag reser mig upp. Kunde ingen ha talat om för mig att jag inte är arton?

---
Andra bloggar om: ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att signalsystemet i ryggraden fungerade då, när du nu hade glömt bort att du inte var 18.

stationsvakt@gmail.com sa...

desiree: Just nu känns det som om systemen funkar lite för bra.

Anonym sa...

Allergi!
Jag tycker man blir mest seg, av det gråa vädret.

stationsvakt@gmail.com sa...

desiree: låter inge vidare.