lördag, juli 19, 2008

Starship Troopers 3: Marauder

Jag såg Starship Troopers 3: Marauder nyss, och jag förstår att kritiken är/kommer att vara mycket, mycket hård mot den.

Starship Troopers 3: Marauder - Johnny Rico.

Fast man får ta den för vad den är - en billig produktion direkt till hyrmarknaden (CGI:n var faktiskt sämre än i den tolv år gamla 1:an). Men jag har faktiskt överseende, jag tycker att den ändå var ganska fantasifull och rolig. En film med gott humör - en Matiné.
---
Läs även andra bloggares åsikter om , ,
---
Starship Troopers 3: Marauder

8 kommentarer:

Anonym sa...

Tittade på trailern som du postade här och måste väl säga att jag inte fick någon som helst uppfattning av filmen, det är ju nästan uteslutande klipp/scener från ettan i den! :O

Hur som helst kommer jag att se trean, det måste man ju, men den där trailern verkade ljuga en del.

stationsvakt@gmail.com sa...

drf: Nix, trailern är ur 3:an.

Pseudonaja sa...

Yes har gjort en vansinnigt bra låt som heter Starship Trooper. Det har inte så mycket att göra med ditt inlägg men jag var ändå tvungen att skriva det... :-)

När jag ändå skriver saker som är OT så vill jag tipsa om en naturfilm som jag lade upp igår.

stationsvakt@gmail.com sa...

pseudo: Finfin film. :-)

Fred Anderson sa...

Tror den kommer att bli en go liten film. Ska försöka köpa den så fort jag får ork att trycka på beställningsknappen.

stationsvakt@gmail.com sa...

fred: Ställ bara förväntningarna lågt och ta den för vad den är, så kan den kännas som en liten goding.

Fred Anderson sa...

Johnny: det finns dem som hävdar att jag har världens sämsta filmsmak (min hyllning av Starship Troopers 2 brukar orsaka ilska bland konservativa), så jag kommer nog ganska enkelt att acceptera trean :)

stationsvakt@gmail.com sa...

fred: Jag tycker också att tvåan duger. Man får helt enkelt stoppa in den i samma genre som Pitch black.