onsdag, juli 22, 2009

Är även detta ett "hålighets-foto"?

För ett år sedan, när den här bilden togs, höll jag tydligen också på att plåta in i håligheter och dolda rum, såsom jag har gjort på sistone. Dessa rör går under en väg och funkar som fortsättning på ett dike där grodyngel brukar finnas. Men frågan jag ställer mig är: Kan man räkna det som ett "hålighets-foto" när man ser ut på andra sidan?



Andra "Inside Views":
Stuprör
Kyrka
Skogås-hus
Bodar och träd
Pissoir
---
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

3 kommentarer:

PGW sa...

Hm, knepig fråga. Det är ju definitivt ett hål du har plåtat, men en hålighet kan det väl inte räknas som? Hålighet light?

stationsvakt@gmail.com sa...

pgw: Tack. Javisst är det svårt. Fast, kom jag nyss på, så kanske man kan samla alla liknande under kategorin: "Inuti".

Elisabet. sa...

Absout inte.