tisdag, maj 09, 2006

Jag - bantaren 10

Jamen här sitter ju jag och plockar kärnor ur ett granatäpple - det första granatäpple jag någonsin har ätit. Om det är bantarmat eller inte vete tusan - nyttigt är det säkert i alla fall.

Svettas gör jag också, eftersvettas. Jag har precis kommit tillbaks från min lunchpromenix, som den här gången tog mig hit och dit på gärdet. Promenad minus stavar - kan väl inte ha stavarna med mig på jobbet!

Så i brist på den extra träning stavarna ger, tänkte jag att om jag byter kroppsställning så blir det nog lite träning i alla fall. Så jag böjde ryggen framåt, sköt ut med rumpan och höll blicken målmedvetet riktad framåt. Efter ett tag insåg jag dock att jag såg ut som Groucho Marx, så jag återgick till normalläge.

Ikväll är det vägning igen.

Jag - bantaren 1, Jag - bantaren 2, Jag - bantaren 3, Jag - bantaren 4, Jag - bantaren 5, Jag - bantaren 6, Jag - bantaren 7, Jag - bantaren 8. Jag - bantaren 9.
---
Andra bloggar om:

2 kommentarer:

Anonym sa...

fan vad du är duktig! Hur gick det på invägningen?

Anonym sa...

tatielle: 91,3. Jag bloggar om det imorrn.