lördag, januari 16, 2010

Oscarskyrkan revisited

Egentligen är jag alldeles för eländigt förkyld och snorig för att blogga över huvud taget, men jag hade ett par hålbilder som låg och brände i kameran och ville ut, så jag tog mig lite i kragen. Jag var förbi Oscarskyrkan häromdagen. Jag har hålfotat där förut men inte just de här hålen.



Inte mycket att se - som vanligt. Man tycker ju att efter allt hålfotande jag har hållit på med borde det snart vara dags att jag gör nåt slags fynd. Rent statistiskt sett.

Nåja, Nixoglyfbloggen mår i alla fall hyfsat bra, även om fynden inte duggar tätt precis.

Hålserien: Stuprör, Kyrka, Skogås-hus, Bodar och träd, Pissoir, Dikesrör, Under bro-hus, Riddarholmskyrkan, Skogåsbunker, Två kvällshål, Ännu ett kyrkohål, Ett par hål i det fina vädret, Klarakyrkan revisited, Ett trädhål, Tankhål, Ett förvinterhål, Ett hål-hål, Ett rörhål, Ett brunnshål, Tråk-kyrkohål, Ett snöigt trädhål
---
Läs även andra bloggares åsikter om ,

Inga kommentarer: