onsdag, juni 07, 2006

Jag - bantaren 17

En till lite slarvig vecka. Nyhetens behag med att gå ner i vikt har försvunnit. Jag har inte gått speciellt mycket, och vid ett par tillfällen har jag förätit mig på godsaker. Måste skärpa till mig

Trots detta har jag gått ner i vikt. 88.5 kg stod det på vågens display, vilket är snudd på ett kilo sedan sist. Antagligen har jag fått bra snurr på ämnesomsättningen, men skärper jag mig inte nu så stannar den säkert av igen.

Jag - bantaren 1, Jag - bantaren 2, Jag - bantaren 3, Jag - bantaren 4, Jag - bantaren 5, Jag - bantaren 6, Jag - bantaren 7, Jag - bantaren 8. Jag - bantaren 9, Jag - bantaren 10. Jag - bantaren 11, Jag - bantaren 12, Jag - bantaren 13, Jag - bantaren 14, Jag - bantaren 15, Jag - bantaren 16.
---
Andra bloggar om:

7 kommentarer:

Anonym sa...

BRA att det går bra för dig, men kan du SLUTA ATT SKICKA DINA TAPPADE KILON TILL MIG???

Anonym sa...

paula: Äsch, det är ganska flyktiga kilon. De försvinner framåt sommaren.

Anonym sa...

johan: Det ska du göra. :-)

Anonym sa...

Grattis, men behöver du gå ned så mycket mer nu?

Annica

Anonym sa...

annica: Nä, egentligen inte. Men det är lite kul att se att det funkar.

crrly sa...

Grattis! :)

Anonym sa...

crrly: Äsch.