tisdag, juni 13, 2006

Jag - bantaren 18

Tisdag är vägardag för mig. 87.5 kg vägde jag idag. Det är 1 kilos skillnad sedan förra tisdagen. Jag blev faktiskt lite förvånad. Jag har som vanligt slarvat - gått för lite, ätit en del godis, ätit på fel tider. Ska jag vara riktigt ärlig får jag nog tillskriva viktnedgången omständigheterna: att det är varmt, och att matlusten försvinner. Att det är varmt, och att man svettas bort en massa vätska.

Jag - bantaren 1, Jag - bantaren 2, Jag - bantaren 3, Jag - bantaren 4, Jag - bantaren 5, Jag - bantaren 6, Jag - bantaren 7, Jag - bantaren 8. Jag - bantaren 9, Jag - bantaren 10. Jag - bantaren 11, Jag - bantaren 12, Jag - bantaren 13, Jag - bantaren 14, Jag - bantaren 15, Jag - bantaren 16, Jag - bantaren 17.

6 kommentarer:

Magnus Carlbring sa...

jag vägrar etthundranittio kilo

men om någnon trugrar slutrar jag vägar okcså då är jag en snäll dåre dårå

Anonym sa...

embryo: ha ha - skulle också vägra.

Anonym sa...

Jag väger 88 kilo nu, är dig hack i häl:-)

Anonym sa...

patrik: Fast det var ju igår jag vägde mig. Vem vet, idag kanske jag väger 83. ;-)

Anonym sa...

Ha ha ha, man vet aldrig:-) Det är ju hyfsat varmt i din kur!

Anonym sa...

patrik: Usch ja.