tisdag, juli 06, 2010

Ett gravhål

När jag ändå var i en kyrka kunde jag ju naturligtvis inte hålla mig ifrån att snoka reda på ett hål. Jag behövde inte leta länge innan jag lyckades med det.



Hålet var stort nog att jag kunde stoppa in hela handen. Så det gjorde jag, och gosse att det kändes lite spooky att ha hela sin arm inuti den gamla spök-kylan under jorden, och resten av kroppen ute i supervärmen. Jag väntade mig inga sensationella skelettfynd, men jag hoppades.



Skräp. Den här graven visade sig bara vara en ovanligt stor, tung och snygg papperskorg. På nåt vis borde den vara värd ett bättre öde.

Hålserien: Stuprör, Kyrka, Skogås-hus, Bodar och träd, Pissoir, Dikesrör, Under bro-hus, Riddarholmskyrkan, Skogåsbunker, Två kvällshål, Ännu ett kyrkohål, Ett par hål i det fina vädret, Klarakyrkan revisited, Ett trädhål, Tankhål, Ett förvinterhål, Ett hål-hål, Ett rörhål, Ett brunnshål, Tråk-kyrkohål, Ett snöigt trädhål, Åter till Oscars, Blandade hål, Stughål och väggspricka, Ett toaletthål, Låthål, Hus-hål, Ett anti-råtthål, En cementvägg , Kanonhålet, Gräsmattshål, Under golvet-hål
---
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer: